I am back!

17. července 2009 v 17:27 | Piperka |  Piperka
Asi si říkáte, co je to za ksicht:-D No odpověď je jednoduchá, já! A jsem zpáááátky! Přijeli jsme už včera pozdě večer, ale dokopala jsem se k napsání až dnes... byla jsem moc unavaná. Panečku, mě se po vás všech tak stýskalo, to bylo hrozný. Musím oběhnout všechny spřátelené stránky, mám absťák:-D
Ale musím vám říct, že v Nizozemí to bylo fakt úžasný! A mám taky asi 600 fotek:-D z celé dovolené, některé vybrané vám sem dám, jen tak pro zajímavost. Víte, já jsem hrozný cvok, strašně ráda fotím... a pak to podle toho vypadá... použitelná je tak polovina:-D Taky jsem si vybrala nějaké fotečky, se kterýma si budu hrát v PS, až budu mít čas... no nic... chcete slyšet nějaké příhody? No... Vlastně jsem na každý den vymyslela jednu vtipnou nebo celkem dobrou radu, která většinou vychází z nějaké humorné historky. Nechce se mi tu vypisovat, co všechno jsme každý den dělali, ale alespoň tedy to základní + ty rady.
No, vyrazili jsme 6.července ráno a k večeru jsme dorazili do Kolína nad Rýnem... tedy k večeru, spíš odpoledne. Táta nechtěl jet najednou, jelikož pořád nemá záda úplně v pořádku, tak nechtěl nic riskovat. Každopádně jsme se ubytovali na jednu noc v Kolíně, a také jsme si ho prohlédli, i když mamka z něj moc nadšená nebyla. Mě se tam celkem líbilo... obzvlášť ten kluk s kytarou, který jakmile jsem prošla, začal hrát, což si myslím, že byla jen náhoda, ale můžu si aspoň zkusit namlouvat, že ne:-D No a další den ráno jsme vyrazili dál a do městečka Sneek na severu Nizozemska, konkrétně ve Frísku, kde jsme měli také jednu noc v malém hotýlku a také jsme tam měli sraz s kamarády mých rodičů, kteří pak s námi jeli na tu loď. Mám celkem povedenou fotku západu slunce, i když je přes okno, no ale dám vám jí sem:-) Šli jsme na slavnostní večeři na zahájení dovolené:-D i když mě to moje jídlo, které jsem si dala, moc nechutnalo:-D a prošli si město.
No a ve středu 8.července na nás v přístavu čekala naše loď se jménem Gerbrig. :) Naložili jsme všechny věci a já se kochala pohledem na sousední loď, na které bylo asi 8 kluků, kterým mohlo být tak kolem 20-ti let:-D Pak měli táta s tím kamarádem dvouhodinový kurz, jak řídit loď... a teď bych to už přestala rozpitvávat, a začala s těma radama, které se vztahují na dobu plavby... najdete to v celém článku...:

• PLAVBA:
Od: 8.července 2009
Do: 14.července 2009
Funkce: Plavčík
Důležité události: Přečetla jsem dvě knihy, začala jsem víc poslouchat Green Day, tedy víc než dřív a zjistila jsem, že je fakt miluju, psát každý den sms z ciziny nebyl dobrý nápad, jelikož mi celkem rychle došel kredit, začala jsem pít ještě víc kafe než dřív... a jinak nijak nic zvláštního, shrnu to níže:
  • 8.července 2009
místo vyplutí: Sneek
kotviště: Grow (nebo tak nějak)
rada dne: 'Pořádně odhadněte vzdálenost mezi lodí a molem, kam budete přivazovat loď. Když to neuděláte, může se vám stát, že spadnete přímo do rákosí.'
vysvětlení: Bylo to naše první přistání, ještě jako trénink s tím instruktorem... měla jsem vyskakovat a vázat záď k molu... Skočila jsem ale moc, až ke kraji mola, za kterým byla ještě voda a rákosí, zavrávorala a kdybych nedržela to lano, které mě zastavilo, zahučela bych přímo do rákosí... a potom jsem ještě vůbec nevěděla co mám dělat, tak jsem se snažila to nějak uvázat, ujela mi záď lodi a táhla mě s sebou... no prostě "sranda" na n-tou:-D
  • 9.července 2009
místo vyplutí: Grow
kotviště: Kollum
rada dne: 'Nesundavejte dekl od foťáku blízko u vody. Ač je to možná neuvěřitelné:-D je neplavec:-D'
Vysvětlení: Ehm... no jsem fotila... a omylem jsem upustila dekl, kterej se odkutálel až do vody... a chudáček, neplaváček, jak vystihla Whitey, se utopil... ještě že má táta filtry na svůj foťák, které mají dekly, mohl mi jeden půjčit...:-D

• 10.července 2009
místo vyplutí: Kollum
kotviště: Dokkum
rada dne: 'Nepodceňujte sílu slunečních paprsků, i když jste na severu.'
vysvětlení: Táta se nenamazal... já teda taky ne, ale já se dost blbě opaluju. No a táta kormidloval na palubě, jelikož bylo krásně a svítilo sluníčko... jenomže se spálil... a to pořádně. Doufám, že to nebude nikdy číst, ale vypadal jako rajče:-D, kdyby si nabarvil vlasy na zeleno, bylo by to dokonalé... a taky si spálil ruce...:-D

• 11.července 2009
místo vyplutí: Dokkum
kotviště: Easterlittens
rada dne: 'Použít koště jako odstrkávací bidlo není zrovna dvakrát účinné.'
vysvětlení: Už mi to trochu splývá, ale myslím, že to bylo dnes... :-D Dnešek byl hodně náročný, co se týče mostů. Na kanálech v Nizozemsku je problém to, že je tam hodně nízkých a zároveň úzkých mostů. A naše loď byla vysoká 2.40 a široká 3 metry a některé mosty byly třeba 2.45 vysoké... no a jedním takovým jsme projížděli... a táta to nějak nevyměřil, takže to vypadalo, že šmrncnem o most pravobokem... a máma byla s bidlem na levoboku... tak jsem popadla koště a snažila se tu loď odstrčit tím...:-D Ještě na mě máma volala ať tou širokou stranou... takže jsem sice očistila kus mostu:-D, ale narazili jsme stejně...:-D ale jen lehce...:-D

• 12.července 2009
místo vyplutí: Easterlittens
kotviště: Iljst (nejsem si jistá...:-D)
rada dne: 'Když jdete podél kanálu, nekoukejte do mobilu. Nesmíte zapomenout, že tam není zábradlí.'
vysvětlení: Ehm, ten kamarád mých rodičů, který jel s námi se šel projít... sám... no a pak přiběhl na loď a prej: ,Já jsem málem spadl do kanálu.' :-D On šel podél vody po dlážděné cestě a zíral do svého mobilu... šel, šel a najednou ho zastínil most, tak se zarazil... a přímo před ním najednou končil chodník a pod ním byla voda... nebyl tam ani žádný obrubník, nic... prostě konec chodníku:-D:-D:-D No a ještě jak to vyprávěl, to se nedá popsat...:-D

• 13. července 2009
místo vyplutí: Iljst (nebo jak:-D)
kotviště: Slotten (či jak se to píše)
rada dne: 'Neházejte za žádných okolností ponožky přes palubu. Kachny vám je sežerou.'
vysvětlení: Tak touhle radoou jsem prý dostala Whitey... ale je to pravda... bylo to jak v Hitchcockovi...:-D Tomu kamarádovi spadla ponožka přes palubu a ty kachny se na ní slétly a začali jí trhat:-D no a on sebral koště a doběhl zpátky a začal na ně tím košťětem dorážet a vylovil jí no:-D byla dokonce v celku:-D ale já jsem z toho nemohla:-D

• 14. července 2009
místo vyplutí: Slotten
místo konce: Sneek
rada dne: 'Pokud jste unavení, schrupněte si na přídi. Šroub od kotvy je velmi pohodlný na podepření hlavy.'
vysvětlení: No coment:-D

Nechce se mi tu moc rozmazávat, proč sme přijeli dřív... ten hotel byl prostě blbej... ale mám jednu radu na 15.července... nebo spíše upozornění...:
'V kavárně, která má na dveřích namalované houby, pravděpodobně moc kafe neseženete.'
A také... Koffee shop... to není obchod s kafem:-D

A TEĎ UŽ TY FOTKY... VYBRALA JSEM JEN NĚKTERÉ. DOCELA SE MI LÍBÍ... ALESPOŇ NĚKTERÉ... VĚTŠINU JSEM FOTILA JÁ, AŽ NA TY, NA KTERÝCH JSEM JÁ, COŽ JSOU TY TŘI NA TÉ STŘEŠE V ČERVENÉM... A PAK TA JEDNA NA TÉ PLÁŽI... byla tam celkem zima a ta voda byla hodně studená, ale bylo to super:-D jen tak tam běhat v té vodě... ale bylo tam hodně medůz, které tam mám mimochodem taky vyfocené...:

Kolín nad Rýnem:
imagebam.com
Sneek:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
Plavba:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
Cesta do Amsterodamu:
Cesta domů...:
imagebam.com
Tak to by bylo asi tak všechno... zítra začnu dohánět novinky... možná ještě dneska... ještě tu mám ty dva přednastavené články na zítra a pozítří:-D takže ještě jeden shoot Kella a jeden Elizabeth navíc:-D Jinak tu plachetnici Elizabeth jsem fotila především kvůli Whitey, ale také mi došlo, že je možné jí brát i jako Elizabeth Reaser:-D Ještě jsem viděla loď, která stála vedle té větší Elizabeth a jmenovala se Emett, bohužel s jedním m, ale to je celkem jedno... bohužel jsem jí nestihla vyfotit...:-( No tak já pádím:-D

A ještě malá aktuálka...:-D Dneska jsem to nakreslila... mělo to být podle jedné fotky, ale trochu jsem si vymýšlela... je to takové... nepropracované, jak to říct... trochu jako skica, prostě jsem se s tím moc nedělala... a je to trochu rozpatlané..:-D ale celkem se mi to líbí...:
free image host

1 člověk ohodnotil tento článek.